Category: Classical

  1. Mikashakar Reply
    Apr 02,  · Kita telah dianugerah waktu sendiri utk dikuasai. Mula menikmati cahaya fajar dan merenung embon dan rerumputan dihening subuh. Lebih enak dapat melontarkan fikiran sejauhnya mengiringi pancaran fajar. Terasa sekali kopinya pun enak sekali walau Cuma di kedai mamak.
  2. Daran Reply
    Guwa xtau nk stori apa lak kali nie sbb kepala guwa bnyk pikir benda mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo sekadar berkongsi pepatah melayu ataupon peribahasa--> "Lain Padang Lain mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo kandang lain lembunya".. yg lembu guwa tambah mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo Belalang nie spesis serangga yg mmg habitat dorang kat padang-padang mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo padang xberumput mcm padang pasir mmg xpayah bersusah payah nak cari belalangla.
  3. Nikojin Reply
    Jangan kokok berderai-derai ekor bergelumang tahi. Barisan Nasional pun sama. Cakap tak serupa bikin. Kejap macam ni katanya. Esok lusa bunyi lain. Hakikatnya, pembangkang tak kuat mana. Barisan Nasional lemah sebenarnya. Pembesar berlawan nak tunjuk hebat kononnya. Yang tersepit rakyat jelata juga. Janji pilihan raya manis belaka. Duit ditabur Author: A KADIR JASIN.
  4. Jushicage Reply
    Menangisi perpisahan akibat gagal bercinta adalah satu pembaziran mutiara jernih kita dan juga menguji sejauh mana kebodohan kita tetapi dengan menangisi dan menyesali akan dosa kita lantas meminta pengampunan dariNya akan lebih menjamin dunia dan akhirat Seseorang yang berperibadi kuat umpama besi waja semakin dibakar oleh keadaan semakin dititik olrh cabaran hidup semakin teguh dan.
  5. JoJole Reply
    hati jadi mati jika 40 hari tidak menuntut ilmu islam dan 3 hari hati jadi sakit kerana ia makanan hati hebah2kan gan kawan2 blog mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo kerana sering melayari blog ini.
  6. Mijind Reply
    Saya ingin tetap dapat melantunkan dan melestarikan SYAIR GULUNG, kapan dan dimanapun. Saya berketurunan Melayu sangat suka menggeluti dan mensyiarkan tentang SYAIR GULUNG ini, dari mengarangkan orang atau kawan yang akan tampil untuk bersyair,hingga saya mendendangkan sendiri memenuhi undangan.
  7. Gojinn Reply
    an educator that suka meroyan. suka baca, amek iktibar, x suka blah. aku ialah aku kat saleh mmanhepalvepenswafiwinwoodsstononas.coinfo [email protected]
  8. Meztikus Reply
    Issuu is a digital publishing platform that makes it simple to publish magazines, catalogs, newspapers, books, and more online. Easily share your publications and get them in front of Issuu’s.